تبلیغات

9 سوال که قبلی از استخدام سئوکار باید از آن بپرسید

۰

9 سوال اساسی که قبلی از استخدام سئوکار سایت می بایست از وی بپرسید

 

بیزنس شما فرزند شماست . در شرایطی‌که شما مالک یک کسب و فعالیت میباشید یا این که در بخش بازاریابی یک کمپانی شاغل می باشید , ازدحام ارگانیک از گوگل سبب ساز ارتقاء مشاهده و به دنبال ارتقا فروش خواهد شد .

می توان اظهار‌کرد استخدام سئوکار یک کدام از وسیع ترین تصمیم های بازاریابی شما است . در حالتی که شما یک سئوکار عالی و کاربلد پیدا فرمایید وی با آوردن سایت شما به برگه اولیه گوگل , راه‌بندان سود آوری را راهی وبسایت شما خواهد کرد . عامل استعمال از واژه راه‌بندان سود آور این است که زمانی شما مقام بالایی در گوگل به دست می‌آورید دیگر نیازی نیست برای بالا بردن ازدحام تارنما خویش هزینه ای پرداخت فرمائید ( برای مثال تبلیغات گوگلی ) به این دلیل که ازدحام شما از روش سئو وب سایت به دست آمده است . : )

 استخدام سئوکار حرفه ای


 

برعلیه استخدام متخصص سئو وب سایت تازه کار و صعیف , ممکن است سبب ساز افت درجه و وبسایت شما شود . اینجانب خودم شخصا با شرکت ها متعددی فعالیت کردم که قرارداد سئو سایت خویش را با فرد یا این که کمپانی سئوی سایت فعالیت لغو کردند و عامل این بود که آنها سود مناسب و بالا رفتن مرتبه وب سایت خویش در گوگل را تماشا نکرده بودند .

پس از بررسی متوجه شدم که فرد سئوکار , پیوند سازی بی کیفتی برای وب سایت انجام داده بود که نهایتا باعث به پنالتی شدن تارنما می شود و یا این که این‌که هیچ برنامه و راهکار خاصی چهت نیل به حاصل متبوع مشتری نداشتند .

در صورتیکه شما قصد استخدام سئوکار دارید , برای اطمینان نتیجه ها کردن از این‌که آن فرد گزینش صراحت دارد از این 9 سوال به کار گیری نمایید .

1 - چقدر ارتفاع میکشد تا وبسایت در گوگل سکو بندی شود؟

 

این یک سوال انحرافی است . به هر فردی که مدعا شد ( اینجانب کار کشته هستم کسب و عمل شما‌را در یک الی دو ماه مرتبه بندی کنم ( شک و تردید نمائید .

می توان بیان کرد این اشخاص فن بهینه سازی وب سایت را ذیل سوال برده اند و آن را بدنام کرده اند . هیچ فردی نمی تواند فورا و پر سرعت به‌این سوال جواب دهد مگر این که راجع به وب سایت شما و حالت آن تحقیق و جستجویی داشته باشد .

 

یک سئوکار ماهر و مطمئن راجع به کمپانی شما تحقیق کرده و مبنی بر رقابت و راهکار یک برنامه تهیه و تنظیم می کند . البته زمان مشخصی را چهت نیل به کاغذ اولیه گوگل انتخاب نمیکند .

2 - راهکار شما برای بک پیوند ها چیست؟

 

برای اینجانب خیره کننده است که خیلی از شرکت های طرحی برای پیوند سازی ندارند .

بک لینک و پیوند مبنا الگوریتم گوگل است . در‌صورتی‌که شما بک لینک و پیوند های با کیفیتی برای سایتتان نداشته باشید بالا رفتن جایگاه تارنما شما در گوگل مشقت بار است . شما می‌خواهید مرتبه دامنه ( domain authority ) خویش را با رقیبانتان مقایسه فرمایید که یک شاخص بزرگ است تا مشاهده کنید چقدر در گوگل درجه بندی شده اید و چقدر نیاز دارید تا شما به نتیجه ها فراتر بروید .

شما می توانید بک پیوند ها و در واقع لینک و پیوند هایی که به تارنما شما اشاره کرده اند را در تارنما moz . com ملاحظه کنید . اما در این باره سایتهای دیگری هم هستن نظیر تارنما ranksignals . com با یک نام نویسی معمولی با پست الکرونیکی میتوانید از این تارنما به کارگیری نمائید .

در حالتی که سئوکار شما اعلام کرد فعالیت پیوند سازی بر روی سایت شما در هم اکنون انجام می‌باشد , از وی بخواهید لیست بک لینک و پیوند ها را برای بفرستد تا بتوانید پیوند ها را مشاهده کنید و پیگیری فرمایید .

3 - آیا onpage seo در برنامه سئوکار وجود دارد؟

 

تجربه کاربری در واقع تجربه عالی کاربری یک فاکتور خیلی حساس برای گوگل است . آیا یوزرها زمان زمان طولانی در سایت شما می‌مانند و تجربه و در واقع احساس نیکی از مشاهده وبسایت شما دارند؟یا نرخ پریدن یا این که bounce rate بالایی دارید؟

صفحاتی که نرخ پریدن بالایی دارا هستند را پیدا نمائید و کارایی نمایید آنها‌را بهبود ببخشید یا این که به عنوان مثال به صفحه ها دارای ارتباط پیوند دهید . اطمینان نتیجه ها فرمائید که سئوکار شما همواره در هم اکنون بهبود بخشیدن به سایت شماست .

 

4 - راهکار سئوی وب سایت محلی چیست؟

 

یکسری درصد از فروش شما به واسطه محلی که کسب و عمل شما در آنجا است صورت می گیرد؟ در صورتی بخش نیکی از مشتریان و سرویس ها خویش را در بازار محلی اخذ می‌کنید , سوال ها

5 - گزارش گیری ها برای تماشا نتیجه ها چه طور است؟

 

Moz یک اپلیکیشن خوب برای مبتدی و تازه کار ها است تا مرتبه عبارات حساس خویش در حاصل جستجوی گوگل را ببینید .

پیشین از این که با یک سئوکار قرارداد ببندید اطمینان نتیجه ها نمائید که لغت ها دارای اهمیت مربوط به کارتان را گردآوری نموده اید . مثلا در صورتیکه شما در آستانه فعالیت سئو سایت با واژه و کلمه سئوی سایت در سکو 40 می‌باشید بعداز مدتی شما حاصل ترقی و ارتقاء واژه حیاتی سئو وب سایت را می‌توانید ببینید .

اطمینان نتیجه ها فرمایید که لیست عبارات اصلی خیلی پیچیده و دوچندان نباشد . بیشتر سئوکار ها گزارش پیچیده ای به صاحبان کسب و امور میدهند طوری که گیج کننده است و وی از فاکتورها چیزی راز در نمی آورد . توصیه ما عمل کردن روی لیستی با حداکثر 20 کلمه و واژه اساسی خیلی خیلی دارای ارتباط است .

6 - چقدر برای فهم و شعور کسب و عمل ما زمان در لحاظ میگیرید؟

 

برای این که سئوی سایت شما موفقیت آمیز باشد شما بایستی بیزنس خویش را تماما شعور نمایید وگرنه گوگل هم نمیتواند بیزنس شما‌را فهم نماید .

سفارش اینجانب این است که هر سئوکار قبلی از آغاز به سخن در رابطه سئوی وب سایت و برنامه هایش , می بایست دست کم 90 دقیقه برای فهم و شعور کسب و فعالیت شما زمان بگذارد .

7 - آیا روی جستجوی کلمه ها حیاتی دارای ارتباط به صورت مداوم فعالیت میکنید؟

 

سئوکار شما بایستی توانمند باشد تا به صورت تروتمیز عبارات حساس مربوط به عمل شمارا پیدا کرده و برای کاغذ مهم و صفحه ها داخلی سایت شما برنامه سئو سایت بچیند .

ارشادوراهنمایی : در شرایطی که شما در گوگل سرچ فرمائید و تا انتهای برگه بروید با گزیده به عنوان حاصل Searches related to روبرو میشوید که مورد خیر برای کشف کردن لغت ها دارای اهمیت شبیه است .

8 - راهکار شما در رابطه وبلااگ نویسی چیست؟

 

هنگامی که عمده سئوکار ها مقاله‌ها و محتوای یگانه و غیر نسخه برداری ساخت می‌نمایند بعداز خودتان بپرسید این مقاله ها چه ارتباطی با تارنما و کسب و عمل اینجانب دارند؟

 

از عمده صاحبان کسب و امور چنین چیزی می شنویم که ( شنیده ام وب لاگ نویسی و محتوای تارنما خیلی اصلی میباشند . ( آری اصلی میباشند البته به شرطی که محتوای ایجاد شده سبب جذب راه‌بندان به وبسایت شما و دادن داده ها تازه به کاربرانتان باشد . برای بخش بلاگ شما می بایست روی سوالاتی تمرکز نمایید که یوزرها شما می‌خواهند بدانند و در قسمت های دیگر وبسایت جواب آن‌ها را پیدا نکرده اند .

تنها به خاطر این‌که بگویید وب لاگ دارید بلاگ نویسی نکنید بلکه با انگیزه جذب راه‌بندان و دنبال کردن هدف ها بیزنس تان اینکار را انجام دهید .

9 - آیا مثال عمل قابل بازدید دارید؟

 

هر سئوکاری دست‌کم 3 مثال فعالیت دارااست که شما می‌توانید با تماشا آنان میزان موفقیت او‌را بررسی فرمائید . همینطور فراموش نکنید که یک جستجوی معمولی گوگل انجام دهید تا مشاهده کنید آیا سئوکار شما در سکو بندی های خویش در بازار محلی فعالیت می نماید . در صورتی خیر , بپرسید چرا این فعالیت را انجام نمی دهد .

بهینه سازی وب سایت یک جورچین بزرگ است .

 

یک سئوکار حرفه ای به شما یاری می‌نماید تا قطعات جورچین را کنار نیز بجینید که تاثیر متعددی در درجه بندی لغت ها دارای اهمیت شما در گوگل داراست . همینطور به شما امداد می نماید تا متوجه گردید مقام شما در گوگل کجاست . اما بعضا سئوکار ها انقدر فعالیت را پیچیده جلوه می دهند که شما چیزی متوجه نمی گردید . : |

هم اکنون شما 9 سوال دارید تا از سئوکار خویش بپرسید و راجع به استخدام وی و یا این که انقطاع همیاری با سئوکار فعلی خویش تصمیم بگیرید .

سئو وب سایت Search engine optimization ( SEO ) به روند ای گفته میشود که طی آن فرد سئوکار در مقطع طولانی همت می کند که سایت متبوع را در عبارات و واژه و کلمه های خاصی به جایگاه اولیه جستجوی گوگل برساند .

 

عالی از آنجایی که روز جاری همگی ما برای هر موضوعی در گوگل کاوش می‌کنیم , تماما معلوم است که تارنما هایی که در مرتبه اولیه کلمه ها پرجستجو قرار گرفته اند می‌توانند محل ورود قابل توجهی از گوگل اخذ نمایند که مضاعف گران بها است و برای آن تارنما درآمد قابل توجهی را به همراه میاورد .

 

اما یوزرها معمولی که هر روز برای اخذ جواب هر سوالی یا این که جستن هر موضوعی و یا این که خرید کالاهای گوناگون در گوگل سرچ می کنند.

+ نوشته شده توسط Seocompany در ، ۲۳ بازدید ، بدون دیدگاه
هیچ نظری برای این نوشته وجود ندارد، شما اولین نظر را بنویسید ...
 captcha 
 
نوشته‌های اخیر