تبلیغات

بررسی لیست سئو سایت 2019 و بررسی 14 مورد اساسی آن

۰

چک لیست سئو وب سایت و داشتن یک لیست منظم از نکات مهم سئو وب سایت , یک الزام دربهینه سازی صفحه ها اینترنت به مراد ارتقاء ازدحام تارنما و افزایش جایگاه در موتورهای کاوش است .

 

ممکن است این سوال برای شما اتفاق افتاده باشد که تحلیل لیست بهینه سازی سایت چیست؟

 

شما به مراد با صرفه سازی درست و بنیادی تارنما خویش , به یک ارزیابی لیست سئوی وب سایت که حاوی مهم‌ترین و مهم ترین نکات سئو آن پیج وب سایت و offpage تارنما است , احتیاج دارید . ما دراین مقاله همگی نکات بدون نقص مرتبط با نظارت لیست سئو و تحلیل لیست بهینه سازی سایت محتوا را برای شما شرح خوا‌هیم بخشید .

https://ismaeilsahab.ir/seo-checklist/

بررسی بی نقص بررسی لیست سئو وب سایت 2019

 

 seo-checklist

 



ابتدا , پژوهش ها SERP را انجام دهید

 

الگوریتم های سئوی سایت و گوگل دائما درحال تغییر تحول است و گذشته از همت برای باصرفه سازی تمام صفحه های خویش , مطمئن گردید که‌این عمل را به روش درست انجام داده اید . عمل خویش را با تحقیق درباره ی ( SERP Search Engine Results Page ) آغازکنید . SEP در معنای کاغذ حاصل موتورهای کاوش است .

 

یک کدام از لغت ها مهم خویش را وارد گوگل نمائید و مشاهده کنید موتورهای کاوش چه چیزی را نمایش می دهند . یکسری سود نخستین را مورد بررسی قرار دهید تا به داده ها ظریف تری در رابطه سوییچ واژه و کلمه مورد علاقه خویش دست پیدا فرمائید . تارنما های حریف را مورد بررسی قرار داده و روی یک‌سری سود اولیه و برگه ای که باعث به آن می شود کلیک نمایید . آن ورقه چه‌طور به لحاظ می رسد؟ آیا این یک پست طولانی است؟ ورقه متبوع باصرفه شده است؟ این بررسی داده ها دقیقی در رابطه وبسایت های حریف و شرایط سوییچ کلمه و واژه مورد‌علاقه , به شما میدهد که در نگارش و فراهم سازی خوبتر محتوا به شما امداد شایانی خواهد کرد .

 

محتوای دارای ربط ایجاد نمائید

 

تحقیق در امر لغت ها با اهمیت یک کدام از مهم‌ترین قسمت های نظارت لیست سئو وب سایت در وبسایت شما است . بعداز آن آشنایی جمعیتی مخاطبان , علایق و نیازهای آنان زیاد کلیدی است . زمانی که مخاطبان خویش را معین کردید , سطح بعدی تقسیم مخاطبان به زیرگروه های کوچکتر بر پایه ی نیازهای گوناگون , جمعیتی و عشق و علاقه های متفاوت است . ولی چرا؟ چون اشخاص متعدد که مخاطب متبوع شما می باشند , چیزهای متفاوتی را کاوش می نمایند , و شما میخواهید تمام بعد ها را پوشش دهید .

 

اشخاصی که تنها در درحال حاضر مرور کسب داده ها می‌باشند غالبا در جستجوهای خویش از عباراتی مانند ; “ بررسی ” , “ شایسته ترین ” و “ 10 مورد برتر ” به کارگیری می نمایند . در حالی که اشخاصی که قصد خرید دارا‌هستند احتمالاً از عباراتی نظیر “ خرید ” , “ مقرون به صرفه ” و “ تخفیف ” به کارگیری می نمایند .

 

در سال 2019 , این طبقه بندی از اهمیت ویژه ای برخوردار هست . گوگل هنگام مراجعه به سکو های کاوش , قصد استفاده کننده را بیشتراز هر زمان دیگری در حق تقدم قرار داده است . براین اساس در صورتی‌که گوگل تشخیص دهد که استفاده کننده یک کاوش با قصد خرید دارااست , لیست وبسایت های تجارت الکترونیکی را به استفاده کننده نمایش میدهد چون یقین گوگل این است که استفاده کننده به‌دنبال خرید چیزی است . پس عملکرد نمایید تا حد قابلیت محتوای شما به مسئله جستجوی یوزرها دارای ربط باشد و نیاز استفاده کننده را مرتفع سازد .

 

 https://ismaeilsahab.ir/social-signal/

 

از URL های کوتاه و توصیفی به کارگیری فرمایید

 

بیایید توضیح این مورد را با یک سوال استارت کنیم :

 

از میان این دو , کدام URL را ترجیح می دهید؟

 

mysite . com/on - page - seo–2019

 

mysite . com/blog/archive/5/1/2019/on - page - seo - checklist - 2019/page/12

 

80 درصد اشخاص بر روی URL او‌لین کلیک می نمایند , احتمالا گزینش شما نیز همین باشد .

البته عارضه ها این گزینش چیست؟ کوتاه خیس بودن , تمیزتر بودن , خوانا خیس بودن , از جمله دلایلی است که یوزرها تعیین URL نخستین را ترجیح می دهند .

 

اینها دلایلی است که گوگل هم آن را دوست دارااست . گوگل در سال 2008 تأیید کرد که الگوریتم گوگل آدرسهای اینترنتی را که از حداکثر 3 - 5 کلمه و واژه تشیل گردیده اند ترجیح می‌دهد . علاوه بر رعایت نکات ذکرشده , عملکرد نمایید مدام اطمینان نتیجه ها فرمائید که URL شما دربردارنده واژه و کلمه اساسی کلیدی و تصویر سازی ظریف از محتوای شماست . به نحوی که یوزرها و یا این که موتورهای کاوش با تماشا آن متوجه زمینه محتوای شما بشوند .

 

 

 

گزینش درست برچسب

 

در آنالیز لیست سئوی سایت , یکی مهم ترین بخشها تعیین درست برچسب یا این که تگ ها است .

نظارت لیست سئو وب سایت 2020

وقتی تارنما گسترده خیس میشود و مطالبی که در وب سایت قرار می‌گیرد پهناور خیس می شود استعمال از برچسب و گونه بندی یکی منش ها برای ساخت ساختار منظم و سوق دهی استفاده کننده به دیگر مطالب وبسایت است . برای گزینش برچسب مطلوب می بایست ازخودتان سه سوال حیاتی بپرسید :

 

قضیه این پست با پست های دیگر چه ارتباطی دارد؟

چه برچسبی می تواند شایسته ترین رابطه را دربین دو پست برقرار کند؟

کلمه و واژه دارای اهمیت گزینش شده شایسته ترین کلیدواژه برای این زمینه میباشد؟

 

این نکته را در حیث داشته باشید که از خودتان نباید برچسب بسازید . برچسب ها بایستی عباراتی باشند که یوزرها در موتورهای کاوش در ادامه آن می گردند یا این که کلمات و کلماتی باشند که در نوشته حضور دارا‌هستند . تلاش نمائید برچسب های خویش را به نحوی با صرفه سازی فرمائید که بتوانند در موتورهای کاوش مرتبه نیکی به دست آورند .

 

استعمال به جا و صحیح از تگ های H2

 

یک محاسبه لیست بهینه سازی وب سایت سوای اعتنا به تگ های نوشته صد رد صد ناقص است . برچسب های H2 در واقع نمایانگر پایین تیتر های شما در نوشته محتوا می‌باشند . این ها به طور کلی نوشته شما برای تقسیم محتوای شما به بلوک های منطقی و قابل نسخه برداری به کارگیری می گردند . از فواید بارز به کار گیری از تگ های H2 این است که منجر می شود محتوای شما استفاده کننده پسندتر شود . از منظر سئوی وب سایت , این فرصتی است برای به حداکثر رساندن تعداد دفعاتی که میتوانید واژه و کلمه اصلی متبوع خویش را وارد نمایید . مغایر H1 , که تنها یک توشه در هر برگه به کارگیری می شود , می‌توانید از یک سری برچسب H2 در محتوای خویش به کارگیری فرمایید .

 

البته به یاد داشته باشید , برچسب های H2 نیز بایستی از ضوابط محتوا پیروی نمایند , بدین صورت که واژه و کلمه مهم را تنها درجایی که مربوط و ارگانیک باشد وارد فرمائید و آن را در هر ذیل تیتر H2 به کارگیری نکنید . تحت عنوان یک ضابطه کوچک , عملکرد فرمایید عبارات با اهمیت متبوع خویش را در هر 3یا 4 ذیل تیتر , یک توشه درج فرمایید .

 

اهمیت توضیحات متا در ارزیابی لیست سئو سایت

 

توضیحات متا یکی دیگر از فاکتورهای با اهمیت بهینه سازی وب سایت است که بایستی به آن اعتنا فرمائید . توضیحات متا قطعه های کوچکی از نوشته است که محتوای برگه را تعریف می نماید . انگیزه آن توضیح موتوهای کاوش در خصوص ورقه است . برخی اوقات این تعریف ها را در گوگل بازدید خواهید کرد , اگر چه خیر مدام . در شرایطی که شما متای توضیحات را پیشین از تکثیر مقاله مشخص و معلوم نکرده باشید گوگل به صورت خودکار بخشی از نوشته را گزینش و به یوزرها نمایش می‌دهد .

 

درهرحال , توضیحات متا هنوز نیز قادر است تأثیر خویش را بر سئو سایت و میزان کلیک شما ( CTR ) بگذارد . در پایان سال قبلی میلادی , گوگل میزان حداکثر متای توضیحات را از 160 به 320 کاراکتر ارتقاء بخشید . با این تغییر تحول , نصیب هایی از متاکه پیش از این بریده میشد شده اکنون تماما نشان داده می شوندد و به بینندگان خلاصه ای بی نقص از آنچه در خصوص یک برگه است ارائه میدهد . براین اساس , این تغییر تحول نو میتواند تأثیر مثبتی بر CTR شما داشته باشد . به این ترتیب چنانچه تا به حالا به توضیحات متا دقت نکردید , وقت آن رسیده است .

 
https://ismaeilsahab.ir/the-best-seo-company/

محتوای بلند ساخت نمائید

 

به صورت مختص , برای مهیا سازی یک محاسبه لیست سئو سایت محتوا , بایستی روی ایجاد مقاله‌ها و مطالب بلند و طولانی تمرکز فرمایید . تحت عنوان یک قاعده کلی , محتوای بلند می بایست بایستی بیشتراز 1500کلمه باشد . گهگاه محتوای بیش تر از 2000 واژه را تحت عنوان محتوای بلند در لحاظ می گیرند . ممکن است تصور کنید که هرچه پست کوتاهتر باشد , بخت بیشتری برای خواننده دارید که آن را تا پایان مطالعه نماید . ولی زمانی حرف از سئوی وب سایت به دربین میاید این طور نیست و پست های اضافه تلاش بهتری دارا هستند .

 

SERPIQ مطالعه ای در باب میانگین ارتفاع محتوا در بین 10 سود برتر نمایش داده شده به وسیله موتورهای کاوش انجام اعطا کرد و اخذ که پست های دارنده مرتبه برتر غالبا بالغ بر 2000 کلمه و واژه را دربرگیرنده میشوند . پست های بیش تر لینک و پیوند های بیشتری نسبت به موردها کوتاه خیس دارا می باشند که سبب ساز ارتقا اقتدار کاغذ و منزلت آن در سکو بندی ها می شود .

+ نوشته شده توسط Seocompany در ، ۲۸ بازدید ، بدون دیدگاه
هیچ نظری برای این نوشته وجود ندارد، شما اولین نظر را بنویسید ...
 captcha 
 
نوشته‌های اخیر